Prosjektbloggen

Dokumentasjon av oppgradering av eiendommen

Billige vinduer og garasjeporter

Posted by arepeggio den 09/10/2008

Svarte på en annonse i avisen i dag, om billige vinduer etc. Så jeg troppet opp hos selgeren for å ta en titt, på vei hjem fra jobben. Det viste seg at  han hadde 10-11 vinduer i størrelse 110×140, en to-fløyet terrassedør og to garasje leddporter, alt pent brukt. Og alt dette passet perfekt til prosjektene mine, så jeg bestemte meg for å kjøpe alt sammen!

I tillegg fikk jeg med meg et dusjkabinett størrelse 80×80 (gratis), og  to innvendige dører som skal brukes som lydsluse til hjemmestudioet.

Legg igjen en kommentar

 
